4. okt 2011

Kirjandi- ja esseevõistlus "Minu elu kutse"




 
SA Innove karjääriteenuste arenduskeskus kuulutab 15-19 a noortele välja kirjandi-
ja esseevõistluse „Minu elu kutse“. Võistlustööks sobib essee või kirjand, mis
käsitleb noore nägemust oma tulevikuplaanidest.

Konkursi eesmärk on noori oma tuleviku üle arutlema ja mõtlema panna. Konkurss annab
noorele võimaluse enesesse vaadata ja analüüsida, kes ma olen, mis mulle teha
meeldib ning mida ma tulevikus tahan teha. Vähemoluline pole ka oma tulevikule
suunatud mõtete  ja hoiakute jagamine  eakaaslastega.

Täpsemad konkursi tingimused ning võistlustööde üleslaadimise võimaluse leiab
aadressilt: rajaleidja.ee/minuelukutse<http://www.rajaleidja.ee/minuelukutse> .
Tööde esitamise lõpptähtaeg on 31. oktoober 2011.

Võistluse peasponsor  Coca-Cola Hellenic  paneb võitjale välja Apple iPod nano.
Võistlus toimub üheksandat korda. Eelnevalt on kirjutajate mõõduvõtmine kandnud nime
kirjandivõistlus „Tulevik ja karjäär“.


Võistlust toetavad: Eesti Päevaleht, Õpetajate Leht ja Euroopa Liidu Sotsiaalfond.


Lisainfo:

Kristi Koort
karjääriteenuste arenduskeskus
teavitusspetsialist
Tel: 699 8517