28. nov 2017

6.-9.klassi lapsevanemale

Tere!

Minu nimi on Merle Sibola ja ma töötan Tartus põhikooli matemaatika ja informaatika õpetajana ning ühtlasi olen ka tudeng Tartu Ülikooli haridusteaduskonnas.

Oma magistritöö raames uurin ma 6.-9. klassi õpilaste hulgas narritamise sagedust, põhjuseid ja tagajärgi. Narritamine võib olla nii positiivne (konfliktide lahendamisel või ajaveetmisel) kui ka negatiivne (osa kiusamisest). 
Viin uuringu läbi mitmes koolis, sh Kolga Koolis. Uuringu käigus täidab õpilane elektroonilise küsimustiku. Küsimuste vastuseid töötlen ma anonüümselt ja kogutud andmeid kasutan üldistatud kujul. Tagasiside klasside kaupa püüan anda jaanuarikuu jooksul.

Juhul kui Te ei soovi, et Teie laps uurimuses osaleks, palun andke sellest teada hiljemalt 03. detsembriks e-kirjaga Ene Liivand'ile aadressil ene.liivand@kolga.edu.ee
--
Ette tänades,
Merle Sibola