31. okt 2019

Üks sügisene lõpetamine ja suur ning südamlik tänu


Armas Kolga kooli õpilane, õpetaja ja töötaja!
Hea lapsevanem, vilistlane ja koostööpartner!
Kallis sõber, olgu lähedalt või kaugelt!
Armas Sina, kes Sa siin blogis lugemas-vaatamas käid!

Kolga kool on minu kool, olnud pikka aega minu töökohaks ja kasvanud väga, väga südamesse! Aitäh igaühele sellel pikal teel, kellega koos olen saanud seda Kolga kooli rada kooli huvijuhina käia. Õpi sa millist ametit tahes ja nii hästi kui võimalik - alles päris elu, igapäevased toimetamised, konkreetne keskkond ja inimesed - see päris koolimaja ja päris koolipere kujundab, voolib, raputab ja mõjutab ning lõpuks silub selle, 
mis päriselt jääb. See 22 aastat ja 3 kuud jääb, jääb alles minu südamesse.

Selle sügise tuuled on olnud teiselt poolt, selle sügise tuuled on olnud tugevamad kui varasemalt.
 Huvijuhina olen lubanud selle sügise tuultel end kaasa tõmmata...

Seega annan teada, et täna, 31. oktoobril 2019 lõpetan oma tööd ja tegemised Kolga kooli huvijuhina.
 Valla noorsootöös olen ikka tegev, seega paljudega seeläbi ehk koostöö jätkub, 
kuid Kolga koolis ja siin, sellel ajaveebilehel on täna minu viimane postitus. 

Kaunist sügist südamesse!
Aitäh ja kallistan ning soovin ikka head!
Tänulikult,
Ene

PS! Kolleegid kutsusin küll viimast huvijuhi suppi helpima, kuid pildile jäi ainult tort. Tśilliselt tuline supp oli küll, kuid tulin otse kuuma pliidi juurest ja läks nii kiiresti kallistamiseks ja söömiseks, et pildi tegemine läks selleks ajaks juba meelest. Aitäh, armsad! Tänan meelespidamise ja tunnustuse eest!